اخبار شیائومی Miui Hellas
روم ها

MIUI 13 Public - EEA & Global ROMS: لیست رام های رسمی شیائومی (لینک های دانلود - به روز شده در 30/09/2022)

گوشی Xiaomi-آرم

شیائومی عرضه نسخه های عمومی جدید خود - EEA و Global Stable را آغاز کرده است MIUI 13 برای گوشی های هوشمند آن، و در زیر لیستی از رام هایی که اخیراً منتشر شده اند را داریم.


به روز رسانی: 30-09-2022

در EEA/EU MIUI 13 ROM για το POCO X4 GT (Xaga), MiPad 5 (Nabu *pilot)

به روز رسانی: 29-09-2022

در رام EEA MIUI 13 برای Mi 10T / Pro (آپولو) و رام جهانی MIUI برای Redmi Note 10 5G / POCO M3 Pro 5G (کاملین)

به روز رسانی: 26-09-2022

در رام EEA/EU MIUI 13 برای Redmi Note 11S 5G (عقیق)


Κبه طور معمول، دستگاه شما باید از طریق برنامه Updater در MIUI از ارتقا مطلع شود، اما چندین بار این ارتقاها در مناطق و بخش‌ها در دسترس هستند تا از خرابی شرکت سرورهای میزبان رام جلوگیری شود.

بنابراین باید کمی صبر داشته باشید و به زودی ارتقای دلخواه را در گوشی هوشمند خود دریافت خواهید کرد. با این حال برای کسانی که نمی توانند صبر کنند، همه آنها را در زیر آورده ایم عمومی (چینی ها) - جهانی و رام های اروپایی (ESA)، توسط شرکت در دسترس است و ما لینک ها را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید آنها را دانلود کنید.

هنوز همه دستگاه ها به MIUI 13 ارتقا داده نشده اند

از جدول زیر می توانید به راحتی تمامی رام های مورد نظر خود را بر اساس نام یا نام کد دستگاه جستجو کنید.

  • رام ها با نشان * خلبان یعنی هست رام بتا ویژه توزیع شده به آزمایش کنندگان بتاو ممکن است نتوانید آن را روی دستگاه خود نصب کنید.
  • رام ها با نشان * عمومی یعنی هست رام توسعه دهنده چینی که در چین توزیع شده است، اما قبل از اینکه بتوانید آن را روی دستگاه خود نصب کنید باید یک بوت لودر آنلاک داشته باشید.
نام دستگاه نام کد نسخه Miui تاریخ نسخه رام رام ریکاوری رام FastBoot
نام دستگاه نام کد نسخه Miui تاریخ نسخه رام رام ریکاوری رام FastBoot

اگر می خواهید در مورد اخبار بیشتر بدانید رام اندروید 12 و MIUI 13 شیائومی، و برای لیست دستگاه های آن Xiaomi - Poco - RedMi و Black Shark که آنها را دریافت خواهد کرد، سپس پیوندهای زیر را دنبال کنید.

لیست دستگاه هایی که به اندروید 12 ارتقا می یابند را اینجا ببینید

لیست دستگاه هایی که ارتقاء MIUI 13 را دریافت می کنند را اینجا ببینید

تیم Miفراموش نکنید که آن را دنبال کنید Xiaomi-miui.gr در اخبار گوگل تا بلافاصله در مورد تمام مقالات جدید ما مطلع شوید!


 

Μفراموش نکنید که در انجمن ما بپیوندید (ثبت نام کنید) که به راحتی با دکمه زیر انجام می شود…


تیم Miفراموش نکنید که آن را دنبال کنید Xiaomi-miui.gr در اخبار گوگل تا بلافاصله در مورد تمام مقالات جدید ما مطلع شوید! همچنین اگر از RSS reader استفاده می‌کنید، می‌توانید صفحه ما را به سادگی با دنبال کردن این پیوند >> به لیست خود اضافه کنید https://news.xiaomi-miui.gr/feed/gn

 

ما را دنبال در تلگراف  به طوری که شما اولین کسی باشید که از همه اخبار ما مطلع می شوید!

 


 

همچنین بخوانید

16 نظر

دره 31 جولای 2022 ساعت 15:55 بعد از ظهر

من یک ردمی نوت 9 (merlinnfc) وقتی عرضه می‌شود، ایده‌ای دارم؟

پاسخ
دیمیتریوس داگکالیدیس 31 جولای 2022 ساعت 16:50 بعد از ظهر

در حال حاضر فقط Pilot (بتا) ROM >> وجود دارد https://bigota.d.miui.com/V13.0.1.0.SJOMIXM/miui_MERLINGlobal_V13.0.1.0.SJOMIXM_23a9625209_12.0.zip
چند روز دیگه رام نهایی استیبل میاد!!

پاسخ
دیمیتریس 29 جولای 2022 ساعت 20:21 بعد از ظهر

آیا کسی می داند که ردمی نوت 9 پرو چه زمانی به miui 13 ارتقا یابد؟

پاسخ
امپراتور 8 2022 مه ساعت 09:31

من آپدیت redmi note 10pro رو دانلود کردم. باید روی کپی فایل کلیک کنم یا فایل اکسترکت کنم

پاسخ
افتخاری 23 آوریل 2022 در ساعت 15:17

در mi 10 (umi) پس از ارتقاء به 13.0.1.0 (SJBEUXM) مشکلات در vpn شروع شد. یعنی در حالی که بعد از 3-4 تغییر ip به طور معمول وصل می شود به من می گوید ip اشتباه است در حالی که من در 3-4 سایت مختلف چک کردم که ip همان ip است که vpn را نشان می دهد. و من آن را با 3 vpn مختلف (Ipvanish، Nord vpn، cyberghost) امتحان کردم.

پاسخ
افتخاری 23 آوریل 2022 در ساعت 15:18

فکر کنم تنظیمات مشکل داره چون با 12.5 مشکلی نداشتم. هر پیشنهادی پذیرفته میشود

پاسخ
نیکوس داراکیس 17 آوریل 2022 در ساعت 23:02

من mi11 ultra دارم و هنوز ارتقاء را دریافت نکرده ام! موبایل من رام 12.5.11 global (RKAEUXM) دارد. چرا این قدر طول می کشد؟

پاسخ
میتسو 20 2022 مارس ساعت 00:08

POCO X3 NFC چرا چنین خرابی؟

پاسخ
میلنکو کوتا 11 جولای 2022 ساعت 02:20 بعد از ظهر

سلام دیمیتریس من لینک دانلود poco x3 pro (EEA) رو با 3.19 گیگ درست کردم الان باید چیکار کنم صبر میکنم تا نوتیفیکیشن آپدیت نرم افزار بیاد اگه بتونم کی میاد و صبر میکنم :) به زودی میاد چون مال منه 12.5.5 هستش 29 miui versiou از 330 جولای که موبایل رو خریدم XNUMX یورو گرفتم آرزوی نوتیفیکیشن عمو...🙏

پاسخ
میلنکو کوتا 11 جولای 2022 ساعت 03:29 بعد از ظهر

سلام دیمیتری من یک لینک دانلود poco x3 pro (Global) با 3.07 گیگ درست کردم الان باید چیکار کنم منتظر می مونم تا نوتیفیکیشن آپدیت نرم افزار بیاد کی میاد ولی صبر میکنم :) به زودی میاد چون مال من 12.5.5 هست. 29 miui versiou از 330 جولای که موبایل رو خریدم XNUMX یورو گرفتم امیدوارم نوتیفیکیشن بیاد عمو...🙏 ببخشید یکی دیگه اشتباه کردم (EEA) رو زدم چون global دارم صبر میکنم برای اطلاعیه ای که می آید از شما بسیار متشکرم دیمیتریو

پاسخ
ایباس 14 2022 مارس ساعت 21:07

برای mi 10 pro ما اطلاعاتی در مورد جهانی داریم که کی عرضه خواهد شد؟

پاسخ
دلنوو 10 2022 مارس ساعت 17:32

اگه میخوای برام توضیح بده چرا بی ربطم. چرا باید لینک ذکر شده را دانلود کنم، هدف چیست؟

با تشکر

پاسخ
Miui_Art 10 2022 مارس ساعت 17:44

همه دستگاه ها دیر یا زود اعلان ارتقاء خودکار را از برنامه ارتقا نصب شده روی دستگاه هایشان دریافت می کنند.
با این حال، در برخی موارد ممکن است چند روز یا چند هفته طول بکشد تا این اعلان ظاهر شود.
پس برای کسانی که عجله دارند لینک ها را می دهیم تا در صورت تمایل رام را از شیائومی دانلود کنند و خودشان نصب کنند.

روشی که می توان این کار را انجام داد، اما همچنین برای هر کمکی که شخص نیاز دارد، می توان پاسخ ها را در انجمن انجمن ما در اینجا پیدا کرد >> https://xiaomi-miui.gr/community/

پاسخ
مريم 14 2022 مارس ساعت 16:41

من شیائومی ردمی 8 ای دارم ولی آپدیت نشده

پاسخ
شکاف 19 2022 مه ساعت 07:23

در نهایت Poco x3 nfc اندروید 12 و MIUI 13 را دریافت خواهد کرد.

پاسخ
با تشکر 3 2022 مارس ساعت 21:11

در ارتقاء Miui 12 من با Mi10T مشکل داشتم.
در ارتقای جدید دوباره مشکل خواهد داشت. باشه…

پاسخ