اخبار شیائومی Miui Hellas
روم ها

MIUI 12 EEA & Global ROMS: لیست آخرین به‌روزرسانی‌های شیائومی (لینک‌های دانلود - به‌روزرسانی 01/12/2022)

گوشی Xiaomi-آرم

تقریبا هر روز، شیائومی نسخه های جدید خود را ارائه می کند MIUI 12 و 12.5 برای گوشی های هوشمند آن، و در زیر لیستی از رام هایی که اخیراً منتشر شده اند را داریم.


به روز رسانی: 01-12-2022

در رام پایدار جهانی MIUI 12.5 برای POCO M3 (Citrus), Redmi 9T (Lime *pilot)

به روز رسانی: 22-11-2022

در رام پایدار EEA MIUI 12.5 برای POCO M3 (Citrus *pilot), Redmi 10A (Dandelion ), Redmi 10 / 2022 (Selene *pilot)

به روز رسانی: 26-09-2022

در رام پایدار EEA MIUI 12.5 برای Redmi Note 8 Pro (Begonia), Redmi 9A / 9AT (Dandelion)

Κبه طور معمول، دستگاه شما باید از طریق برنامه Updater در MIUI از ارتقا مطلع شود، اما چندین بار این ارتقاها در مناطق و بخش‌ها در دسترس هستند تا از خرابی شرکت سرورهای میزبان رام جلوگیری شود.

بنر MIUI 12

بنابراین باید کمی صبر داشته باشید و به زودی ارتقای دلخواه را در گوشی هوشمند خود دریافت خواهید کرد. با این حال برای کسانی که نمی توانند صبر کنند، همه آنها را در زیر آورده ایم رام های اروپایی (ESA)، که این شرکت از ابتدای شهریور ماه در دسترس قرار داده است و ما لینک ها را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید آنها را دانلود کنید.

هنوز همه دستگاه ها به MIUI 12 ارتقا داده نشده اند

از جدول زیر می توانید به راحتی تمامی رام های مورد نظر خود را بر اساس نام یا نام کد دستگاه جستجو کنید.

رام ها با نشان * خلبان یعنی هست رام بتا ویژه توزیع شده به آزمایش کنندگان بتاو ممکن است نتوانید آن را روی دستگاه خود نصب کنید.

شما نمی توانید لیست رام های صفحات Google News را که در قالب AMP هستند مشاهده کنید. باید بهش سر بزنی صفحه معمولی ما بنابراین شما می توانید آنها را ببینید.

نام دستگاه نام کد نسخه Miui تاریخ نسخه رام رام ریکاوری رام FastBoot
نام دستگاه نام کد نسخه Miui تاریخ نسخه رام رام ریکاوری رام FastBoot

اگر می خواهید در مورد اخبار بیشتر بدانید رام اندروید 12 و MIUI 13 شیائومی، و برای لیست دستگاه های آن Xiaomi - Poco - RedMi و Black Shark که آنها را دریافت خواهد کرد، سپس پیوندهای زیر را دنبال کنید.

لیست دستگاه هایی که به اندروید 12 ارتقا می یابند را اینجا ببینید

لیست دستگاه هایی که ارتقاء MIUI 13 را دریافت می کنند را اینجا ببینید

تیم Miفراموش نکنید که آن را دنبال کنید Xiaomi-miui.gr در اخبار گوگل تا بلافاصله در مورد تمام مقالات جدید ما مطلع شوید!


Μفراموش نکنید که در انجمن ما بپیوندید (ثبت نام کنید) که به راحتی با دکمه زیر انجام می شود…


تیم Miفراموش نکنید که آن را دنبال کنید Xiaomi-miui.gr در اخبار گوگل تا بلافاصله در مورد تمام مقالات جدید ما مطلع شوید! همچنین اگر از RSS reader استفاده می‌کنید، می‌توانید صفحه ما را به سادگی با دنبال کردن این پیوند >> به لیست خود اضافه کنید https://news.xiaomi-miui.gr/feed/gn

 

ما را دنبال در تلگراف  به طوری که شما اولین کسی باشید که از همه اخبار ما مطلع می شوید!

 

ما را دنبال در تلگراف (زبان ENG) به طوری که شما اولین کسی باشید که از همه اخبار ما مطلع می شوید!

 

همچنین بخوانید

39 نظر

اسکندر 27 سپتامبر 2022 ساعت 21:30 بعد از ظهر

سلام صاحب جهانی redmi note 8pro.
من برای 12.5 Notification دریافت نکردم (هنوز در 12.0.6 هستم. آیا فقط باید از لینک دانلود کنم؟
همچنین برنامه ای که نیاز دارم با اندروید 11 کار می کند، با گذاشتن miui 12.5 ارتقا پیدا می کند یا باید کار دیگری انجام دهم؟ با تشکر

پاسخ
دیمیتریوس داگکالیدیس 27 سپتامبر 2022 ساعت 21:54 بعد از ظهر

معمولاً باید اعلان ارتقا را روی دستگاه خود دریافت کنید.
شما می توانید رام را خودتان دانلود کنید و ارتقا را انجام دهید به شرطی که رام مناسب دستگاه خود را دانلود کنید.
اگر دستگاه شما دارای رام اروپایی است، باید رام EEA مربوطه را دانلود کنید و نه جهانی یا برعکس اگر رام گلوبال را روی دستگاه خود نصب کرده اید.

برای هر کمکی که نیاز دارید، می توانید با انجمن ما در اینجا تماس بگیرید >> https://xiaomi-miui.gr/community/index.php/Board/31-XIAOMI-Smarthones-PADs/
یا در گروه فیس بوک ما اینجا >> https://www.facebook.com/groups/1682146585145973

پاسخ
اما 19 2022 مه ساعت 23:07

Moi aussi j'ai a problem j ai fait a mise a jours et bom il s در حال استفاده است، با وجود اینکه شمارش شده است و منویی با چندین گزینه ارائه شده است که من همه آنها را آزمایش کرده ام و زمانی که بعد از شروع مجدد شروع به کار کنید، کدام یک می رسد. à به محض اینکه تلفن من روشن است، تلفن روزمره من مشکلی دارد و شما تنها نیستید که سعی می کنید از این مشکل جلوگیری کنید، بلکه تمام روز را برای اصلاح بیدار می مانید که پیام زیر تا زمانی که من انجام دهم در دسترس است. لازم نیست نگران این باشم که چه اتفاقی می‌افتد وقتی راه‌حل چیست و همه چیز درباره آن چیست.

پاسخ
جورج 18 آوریل 2022 در ساعت 17:59

عصر بخیر، من یک Redmi note 9 pro دارم و پریروز ارتقاء 12.5.5.0 را دریافت کردم. نصب بدون هیچ مشکلی انجام شد. شب دستگاه رو گذاشتم شارژ بشه انیمیشن توربوشارژ اومد بیرون، دستگاه رو تنظیم کردم که بعد از 30 ثانیه صفحه خاموش بشه، 5 ثانیه آخر نور کم میشه و خاموش میشه. پس از ارتقا و تا زمانی که کابل شارژ متصل است، روشنایی کاهش می یابد اما هرگز خاموش نمی شود. نتیجه در صبح این بود که نمادهای صفحه اصلی برای مدتی تاریک در همه صفحه‌ها ظاهر می‌شوند. همین پدیده هنگام شارژ در خودرو مشاهده می شود. صفحه نمایش را خاموش نمی کند. کسی میدونه این مشکل قابل حله؟

پاسخ
دیمیتریوس داگکالیدیس 18 آوریل 2022 در ساعت 19:44

جورج ادامه داشت تنظیمات >> نمایشگر همیشه روشن و صفحه قفل و خاموشش کن همیشه روی صفحه نمایش اگر آن را فعال کرده باشد.

پاسخ
جورج 18 آوریل 2022 در ساعت 23:08

دیمیتریس، از پاسخ فوری شما متشکرم. اگرچه این تنظیم غیرفعال بود. من آن را روشن و خاموش کردم و در واقع در آزمایشی صفحه شارژ خاموش می شود. خوب باش و ممنون از کمکت عید پاک را به همه تبریک می گویم.

پاسخ
دیمیتریوس داگکالیدیس 19 آوریل 2022 در ساعت 00:11

گاهی اوقات تنظیمات گیر می کنند و روشن / خاموش کمک می کند..
عید پاک جورج به تمام خانواده شما مبارک.

پاسخ
پیترمانیا 28 14 2022 مارس ساعت 17:39

سلام اجازه دهید از شما چیزی بپرسم که redmi 9A هرگز به روز رسانی 12.5 EEA را نخواهد داشت

پاسخ
دیمیتریوس داگکالیدیس 19 آوریل 2022 در ساعت 00:15

پتروس، جدیدترین رام EEC برای RedMi 9A رام است که در 3/3/2022 منتشر شد >> https://bigota.d.miui.com/V12.0.18.0.QCDEUXM/miui_DANDELIONEEAGlobal_V12.0.18.0.QCDEUXM_bd3f373c0d_10.0.zip

از ماه می به بعد به MIUI 13 ارتقا دهید.

شما می توانید ارتقاء به MIUI 12.5 را اینجا ببینید >> https://news.xiaomi-miui.gr/miui-11-and-12-eea-latest-stable-roms/
و در MIUI 13 HERE >> https://news.xiaomi-miui.gr/miui-13-public-stable-global-eea-roms/

پاسخ
معتبر 6 2022 مه ساعت 02:38

بعد از آخرین آپدیت Redmi 10، گوشی هر بار که صفحه نمایش سفید می شود، دکمه روشن و خاموش را فشار می دهم و به حالت خوب برمی گردد.

پاسخ
مسیح 13 نوزدهم فوریه ساعت 2022:16

عصر بخیر من یک xiaomi mi8 دارم و مدتی است که برای ارتقای نرم افزار نوتیفیکیشن دریافت می کنم و وقتی می روم ارتقاء بدهم اصلا کار نمی کند و به من پیغام می دهد که اوکی گزارش کنم این دو گزینه را دارد و پس هیچ کاری انجام نمی دهد، کسی نمی تواند برای من توضیح دهد و اگر کسی می تواند کمک کند، شما و ایمیل من را ترک کند xripokem@aol.com

پاسخ
Miui_Art 13 نوزدهم فوریه ساعت 2022:16

سعی کنید به Settings >> Application Manager >> Upgrade بروید و Clear Data را انتخاب کنید

پاسخ
مسیح 13 نوزدهم فوریه ساعت 2022:17

من دقیقاً همان کاری را که به من گفتید انجام دادم اما نشد. حالا من ندارم😟😟

پاسخ
اسکندر 27 سپتامبر 2022 ساعت 12:01 بعد از ظهر

سلام صاحب جهانی redmi note 8pro.
من برای 12.5 Notification دریافت نکردم (هنوز در 12.0.6 هستم. آیا فقط باید از لینک دانلود کنم؟
همچنین برنامه ای که نیاز دارم با اندروید 11 کار می کند، با گذاشتن miui 12.5 ارتقا پیدا می کند یا باید کار دیگری انجام دهم؟ با تشکر

پاسخ
ارتداد 9 نوزدهم فوریه ساعت 2022:17

عصر بخیر من mi11 lite 5G دارم. برای انجام کارهایی که RKIEUVF جهانی eksosi RKIEUVF به‌روزرسانی‌های miui را به طور معمول ارسال می‌کند، دارم زیرا می‌بینم این سکولار خاص در ekdosi جهانی وجود ندارد.

پاسخ
واسیلیس چ. 19 2022 ژانویه در ساعت 07:41

صبح بخیر، سال نو را برای شما آرزومندم. من Mi 10T lite دارم و همچنان نسخه اندروید 10 V12.0.9.0.QJSEUXM را بدون مشکل کرش و سرعت و ... اجرا می کنم. دوبار از طریق آپدیت برای ارتقا به نسخه بعدی نوتیفیکیشن دریافت کردم اما نادیده گرفتم. و در اندروید 10 باقی ماند. با این حال اعلان ها در آپدیت دستگاه دیگر وجود ندارد و من دیگر چیزی برای ارتقا دریافت نمی کنم. آیا می توانم از نسخه هایی که در اینجا دارید (اروپایی چون دستگاه اروپایی دارم) استفاده کنم تا آنها را دانلود و روی دستگاه خود نصب کنم؟ چون من Miui 12 را با اندروید 10 اجرا می کنم، آیا می توانم مستقیماً به آخرین نسخه Miui 12.5 با اندروید 11 ارتقا دهم؟ یا تا آخرین آپدیت رو یکی یکی انجام بدم؟ در نهایت در صورت بروز مشکل در نسخه جدیدتر، آیا می توانم به اندروید 10 برگردم؟
پیشاپیش از کمک شما متشکرم!

پاسخ
جان 27 دسامبر 2021 ساعت 12:54

صبح بخیر. من Mi 11 lite 5G دارم و Miui 12.5.5.0 RKIEUXM را نصب کرده ام. از صفحه شما 12.5.6.0 EEA را دانلود کردم که آپدیت (OTA) دانلود نکرد. او آپدیت را به طور معمول دریافت کرد. سوال اینجاست که آیا در آینده miui می تواند به طور رسمی از طریق ota به روز شود، یعنی زمانی که شیائومی یک آپدیت جدید منتشر کند؟ یا از این به بعد رام ها رو از سایتتون دانلود کنم؟ همچنین به من می گوید که برای دانلود بسته آخر باید 2 دقیقه صبر کنم. قبل از او این کار را نکرد. آیا رامی که دانلود کردم رسمی شیائومی است؟ ممنون و تولدت مبارک.

پاسخ
مريم 13 2022 مارس ساعت 23:39

من شیائومی ردمی 8 ای دارم اما نرم افزارم را آپدیت نکرده است

پاسخ
تئودور 26 2022 مه ساعت 21:58

عصر بخیر چند هفته پیش نسخه Redmi note 9 Pro Global را خریدم و از آن زمان فقط یک آپدیت امنیتی به تاریخ 01/03/2021 رسیده است در حالی که نرم افزار در نسخه 12.0.3 بدون دریافت آپدیت دیگری باقی مانده است. سعی کردم آخرین ورژن (Recovery) این مدل رو از سایت رسمی دانلود کنم ولی پیغام میده که نصبش مجاز نیست.آیا میدونید برای آپدیت نرم افزار به آخرین نسخه چیکار کنم؟

پاسخ
جورج 2 2022 مه ساعت 01:29

عصر بخیر. من ردمی 9 دارم. چند روز پیش به miui global 12.5.3 ارتقا دادم اما از آن به بعد هر 2 دقیقه من را از شبکه پرت می کند. آیا می توانم کاری انجام دهم؟

پاسخ
دیمیتریوس داگکالیدیس 2 2022 مه ساعت 01:31

این بدیهی است که مشکل رام جدید (باگ) است و اگر بوت لودر آنلاک روی دستگاه خود ندارید، باید منتظر بمانید تا یک رام پچ شده جدید بیرون بیاید.

پاسخ
دیمیتریوس داگکالیدیس 19 آوریل 2022 در ساعت 00:19

ماریا در RedMi 8A ارتقاء از شیائومی متوقف شده است زیرا دستگاه بسیار قدیمی است.
آخرین موردی که در یک رام EEC اروپایی منتشر شد در تاریخ 5/11/2021 بود >> https://bigota.d.miui.com/V12.5.3.0.QCPEUXM/miui_OLIVELITEEEAGlobal_V12.5.3.0.QCPEUXM_ae6927c3ae_10.0.zip

پاسخ
Miui_Art 27 دسامبر 2021 ساعت 15:58

جان عزیز،
به روز رسانی ها به طور همزمان در همه کشورها و در همه دستگاه ها انجام نمی شود.
آنها به صورت امواج انجام می شوند و موردی وجود دارد که اعلان به روز رسانی روی دستگاه ها ظاهر می شود.
این برای جلوگیری از ازدحام در سرورهای شیائومی است.

دفعه بعد ممکن است شانس بیشتری برای دریافت ارتقاء داشته باشید.
رامی که در دستگاه خود قرار داده اید، رامی رسمی شیائومی است.

پاسخ
جان 29 دسامبر 2021 ساعت 10:29

ممنون برای پاسخ سریع.

پاسخ
لفتریس 9 2021 مارس ساعت 20:19

آیا آنها به شیائومی نوت 5A ارتقا خواهند یافت؟

پاسخ
Miui_Art 9 2021 مارس ساعت 20:58

در نهایت، شیائومی برای مدت طولانی پشتیبانی از ارتقاء دستگاه شما را متوقف کرده است.
به طور کلی بدانید که این شرکت دستگاه های خود را با ارتقاء پشتیبانی می کند، حدود 3 سال از زمانی که برای اولین بار عرضه می شوند.

پاسخ
جورج 18 نوزدهم فوریه ساعت 2021:23

بعد از ارتقا زمانی که میرم تماس بگیرم صفحه خاموش میشه میشه درستش کرد ؟؟ کاملا مشکی.

پاسخ
پانایوتیس 1 نوزدهم فوریه ساعت 2021:21

عصر بخیر، من الان یک هفته است که MI 10T دارم.
به دلایلی نمی توانم 3 اپلیکیشن شیائومی زیر را داشته باشم (تماس ها، مخاطبین، پیام ها) این اپلیکیشن ها با اپلیکیشن های گوگل جایگزین شده اند که کار را برای من سخت می کند (از سال 2016 فقط شیائومی دارم).
کسی میدونه چطور میشه این مشکل رو رفع کرد

پاسخ
Miui_Art 1 نوزدهم فوریه ساعت 2021:22

فقط در صورتی که کاستوم رام دیگری مانند آنچه که ما به عنوان یک انجمن ایجاد می کنیم (رام XTRV MIUI) یا از xiaomi.eu قرار دهید، حل می شود، اما نیاز به باز کردن بوت لودر دستگاه شما دارد.
برای هر کمکی که نیاز دارید Panagiotis عزیز، می توانید به انجمن دستگاه خود در انجمن ما در اینجا بروید >> https://xiaomi-miui.gr/community/index.php/Board/384-Mi-10T-Pro-Apollo/ و از بسیاری از اعضای با تجربه ما کمک دریافت خواهید کرد.

پاسخ
جانیس زاراس 6 2021 ژانویه در ساعت 21:51

من تازه وارد شیائومی هستم، MI10 دارم و هیچ ارتقای دریافت نکرده ام، یک ماه است که آن را دارم و بالای 12 0 6 است.
چگونه به اندروید 11 ارتقا دهم؟

پاسخ
علامت مرد آهنی 45 30 دسامبر 2020 ساعت 12:30

من Mi 10 Pro با V12.2.1.0.RJAEUXM دارم، با مشکلات مختلف. اگر رام را از لینک دانلود کنم چگونه روی موبایلم نصب کنم؟ ممنون و تولدت مبارک

پاسخ
ثانوس 25 2022 ژانویه در ساعت 04:10

سلام من میخوام نرم افزارم رو به redmi 9 (Lancelot) ارتقا بدم ولی میگه نسخه global هست نه eea سوال من global هست داخلش زبان یونانی هست؟

با قدردانی از کار شما، تانوس

پاسخ
Miui_Art 25 2022 ژانویه در ساعت 04:32

بله رام گلوبال زبان یونانی هم داره.

پاسخ
دیکمون 20 نوامبر 2020 در 09:30

نکته برای اصلاحات بعدی وقتی به MI 10t = Apollo و وقتی به MI 10T pro = Apollopro اشاره می کنید.

پاسخ
تریفون 10 نوامبر 2020 در 00:10

آیا برنامه ای برای بازیابی REDMI NOTE 7 در فهرست الفبای مخاطبین وجود دارد که با ارتقاء فقط به زبان انگلیسی تنظیم شده است و مخاطبین را به زبان یونانی ارائه نمی دهد.

پاسخ
واسیلیس 17 2022 ژانویه در ساعت 08:57

صبح بخیر، سال نو را برای شما آرزومندم. من Mi 10T lite دارم و همچنان نسخه اندروید 10 V12.0.9.0.QJSEUXM را بدون مشکل کرش و سرعت و ... اجرا می کنم. دوبار از طریق آپدیت برای ارتقا به نسخه بعدی نوتیفیکیشن دریافت کردم اما نادیده گرفتم. و در اندروید 10 باقی ماند. با این حال اعلان ها در آپدیت دستگاه دیگر وجود ندارد و من دیگر چیزی برای ارتقا دریافت نمی کنم. آیا می توانم از نسخه هایی که در اینجا دارید (اروپایی چون دستگاه اروپایی دارم) استفاده کنم تا آنها را دانلود و روی دستگاه خود نصب کنم؟ چون من Miui 12 را با اندروید 10 اجرا می کنم، آیا می توانم مستقیماً به آخرین نسخه Miui 12.5 با اندروید 11 ارتقا دهم؟ یا تا آخرین آپدیت رو یکی یکی انجام بدم؟ در نهایت در صورت بروز مشکل در نسخه جدیدتر، آیا می توانم به اندروید 10 برگردم؟
پیشاپیش از کمک شما متشکرم!

پاسخ
Miui_Art 10 نوامبر 2020 در 00:17

ما در حال کار بر روی آن هستیم و به زودی اخباری خواهید داشت….
کمی صبر…..

فایلی وجود دارد که در انجمن ما ذکر شده است و مشکل یونانی (فهرست اسکرول سریع) در یافتن مخاطبین را برطرف می کند.
می توانید به اینجا نگاه کنید >> https://xiaomi-miui.gr/community/index.php/Thread/45805/?postID=799105#post799105

پاسخ